100% гаранция за всички продукти
Бърза доставка за цяла България
Повече от 20 години опит
Професионален сервиз в София
Диагностициране (откриване) на проблема и определяне на необходимите дейности и резервни части, с които проблемът да бъде отстранен изцяло.
Трудът и резервните части (за отстраняване на проблема) не са включени в цената на Диагностиката и се заплащат допълнително.
При нужда от профилактика (пълно почистване и смазване на устройството) Клиентът заплаща само цената й, а цената на Диагностиката отпада.
Диагностиката на закупени от Тонер Директ устройства в гаранционен срок е безплатна, когато е изпълнена в нашия сервиз. При необходимост от сервизно посещение в дома или офиса на Клиента, последният заплаща цената на това посещение, независимо, че устройството е в гаранционен срок.
След извършена диагностика и отказ от страна на Клиента от ремонт (поради независещи от нас причини), Клиентът трябва да заплати цената на диагностиката.
Устройствата няма да се приемат за диагностика без консумативи или с празни такива.
Ако все пак устройството пристигне при нас (за диагностика) без консумативи или с празни такива, същите трябва да се заплатят задължително от клиента, за да успеем да диагностицираме машината в работещо състояние.
Място за извършване: в сервиза на Тонер Директ в София (стандартно).
Срок за извършване на услугата: 24 часа (стандартно).
При искане от страна на клиента за промяна на тези условия (в офиса му и/или в експресен срок 4 часа), цената подлежи на промяна.
Вид на сервизната услуга | Диагностика (откриване на проблема) |
Място на изпълнение | В офиса на клиента |
1. Тип на продукта | Матричен принтер |
Тагове: сервиз, диагностика