100% гаранция за всички продукти
Бърза доставка за цяла България
Повече от 20 години опит
Професионален сервиз в София
Диагностициране (откриване) на проблема и определяне на необходимите дейности и резервни части, с които проблемът да бъде отстранен изцяло.
Трудът и резервните части (за отстраняване на проблема) не са включени в цената на Диагностиката и се заплащат допълнително.
При нужда от профилактика (пълно почистване и смазване на устройството) Клиентът заплаща само цената й, а цената на Диагностиката отпада.
Диагностиката на закупени от Тонер Директ устройства в гаранционен срок е безплатна, когато е изпълнена в нашия сервиз. При необходимост от сервизно посещение в дома или офиса на Клиента, последният заплаща цената на това посещение, независимо, че устройството е в гаранционен срок.
След извършена диагностика и отказ от страна на Клиента от ремонт (поради независещи от нас причини), Клиентът трябва да заплати цената на диагностиката.
Устройствата няма да се приемат за диагностика без (1) захранваши кабели или адаптери и (2) без консумативи или с празни такива.
Ако все пак устройството пристигне при нас (за диагностика) без консумативи или с празни такива, същите трябва да се заплатят задължително от клиента, за да успеем да диагностицираме машината в работещо състояние.
Място за извършване: в сервиза на Тонер Директ в София (стандартно).
Срок за извършване на услугата: 24 часа (стандартно).
При искане от страна на клиента за промяна на тези условия (в офиса му и/или в експресен срок 4 часа), цената подлежи на промяна.
Вид на сервизната услуга | Диагностика (откриване на проблема) |
Място на изпълнение | В сервиза на Тонер Директ (или офиса на клиента) |
1. Тип на продукта | Лазерен МФУ (монохромен) |
Тагове: сервиз, диагностика